vineri, 17 februarie 2017

Despre mine

  Anul 2014 mi-a schimbat complet viața. Până in 2014, totul decurgea lin, aveam o viața frumoasă, liniștită, un soț exact așa cum mi-am dorit, dar ne lipsea ceva: un copilaș. Suntem genul de oameni care fac lucrurile încet, dar bine (cel puțin așa ne place nouă să credem), ca ardelenii, deși noi suntem olteni. Am parcurs etapele firești: ne-am cunoscut, am așteptat vreo 8 ani până sa ne unim destinele in fața lui Dumnezeu, am intrat ca mai toți tinerii in programul ,,Prima casă", am renovat apartamentul pe care il vom plati până ieșim la pensie și urma sa facem un copil. Totul a fost planificat, dar am avut parte de cea mai mare bucurie la care nu am îndrăznit sa visez vreodata: pe 14 octombrie 2014 am aflat ca voi fi mamă. In timpul controlului doamna doctor a ridicat doua degete, exact ca la școală, și spunea: ,,nu e unul, sunt doi''. Era pentru prima dată când nu mai planificam nimic, m-a luat prin surprindere aceasta veste, mi-a marcat existența, chiar rămăsăsem fără glas, ridicam doar doua degete si rosteam aceleași cuvinte ca ale doamnei doctor: ,, nu e unul, sunt doi". Din acest moment, nimic nu a mai fost la fel ca înainte.

9 comentarii:

  1. Superb!Cred că esti o persoană deosebită.Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Emotionat de frumos!Nu sunt inca mamica ,dar prin ceea ce ai scris am simtit din plin emotia,nelinistea si fericirea prin care o sa trec atunci cand va fi momentul!Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu sunt o mămică fericită,am un băiețel superb.Imi place ideea ta,sper să ne cunoaștem.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Valsul fluturasilor

,, Muzica purifică sufletele de praful vieții cotidiene" ne spune Berthold Auerbach. Sunt întru totul de acord cu această afirmație. În...