miercuri, 28 iulie 2021

Don't worry, be happy!

Imi doresc atât de mult să reușesc sa ma bucur din toata inima de tot ceea ce mi-a oferit Dumnezeu. Dar nu intotdeauna pot face asta. Atat de mult îi admir pe oamenii pozitivi, plini de energie, care par fericiti intotdeauna, care văd parțile bune chiar si in momente si situatii grele. Am intalnit cativa oameni de genul acesta, nu-i cunosteam foarte bine, i-am intalnit ocazional. Acum mă gandesc ca poate nici nu sunt asa pozitivi tot timpul, poate în momentul în care i-am intalnit erau chiar fericiti, nu înseamnă că așa sunt mereu. Se pare că am ajuns repede la o concluzie: e chiar imposibil să fii mereu pozitiv, vesel, plin de energie. Doar suntem oameni. Fiecare are momentele lui bune si mai puțin bune. Să revenim la ceea ce ma intereseaza: la copiii mei. Sunt o sursa inepuizabila de energie, de voie buna, dar si cand ii superi... Sa te tii! Deci ce facem, noi ca parinti, sa putem trece peste momentele de disperare, cand vedem cum proprii copii isi manifesta nemultumirea prin plans, plansul acela care-ti opreste respiratia, care iti blocheaza mintea, care te face sa crezi ca esti depasit de situatie. Ei bine, nu stiu altii cum sunt, dar eu as pleca in Honolulu in clipele acelea si totusi... Imediat dupa gandul ca mi-ar fi asa bine in alta parte, ma izbeste un sentiment de vinovatie: cum sa ma gandesc la asa ceva? Copilul meu e suparat si eu visez sa plec de langa el cand are mare nevoie de mine? Greu, foarte greu sa fii parinte, nu-mi imaginam ca va fi atat de solicitant.
   Totul va fi bine, mami! Suntem oameni, mai trecem si prin astfel de momente! Don't worry, be happy!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Valsul fluturasilor

,, Muzica purifică sufletele de praful vieții cotidiene" ne spune Berthold Auerbach. Sunt întru totul de acord cu această afirmație. În...